Friday, June 4, 2010

Cuti2 Malaysia Ke?


Hari ini aku akan pergi ke Penang... Plan asal nak pergi Teluk Intan dulu and then ke Taiping seterusnya ke Penang...tetapi plan terbaru melibatkan keluarga mentua dan suami plak tak ikut... cancel plan pertama. Aku akan laksanakan plan pertama pada 3/6 nanti. On the way hantar Mamat balik ke Ipoh.... sebenarnya aku ni bukanlah nak pergi bercuti ponnnn. Aku ke Penang sebab nak jahit langsir.... banyak oooooo langsir yang aku kena jahit... tak masuk lagi keje sekolah aku yang melambak2.. soalan exam?????????? banyaknya..... bila nak buat? Entahlah.... yang penting aku nak giiii berjalan2 dulu barulah settlekan kerja... Hooreyyyy nak gi Penang.... En Hazriin jangan lupa jumpa saya di Penang.....Aina ko janji nak support semuakan??? Fadhilah thanks sebab tolong tandakan jawapan pemahaman... Mak & Abah, angah akan balik semula ke kampung NOgori Sembilan pado minggu dopan.....

No comments:

Post a Comment