Monday, March 22, 2010

Berkelah di Sungai Congkak


Kakak aku perap semua makanan yang nak dipanggang.. aku makan dan kipas ajer...

Abang Long dan anak-anaknya serta anak aku Rauf yang takut dengan air sungai.... berlagak rauf tu tak sedar diri anak orang Gemencheh,...

Along yang pakai baju purple, Kak Chik yang pakai baju coklat dan aku yang gebu sangat pakai tudung kelabu ( hubby aku yang kata aku Gebu.. he he ) Mana laki aku ekkk..

Kenapa nampak tangan hubby ajer nih.. sajer jer tak aku publish gambar dalam blog aku... tengoklah rauf menangis kena siram dengan ayahnya... kononnya dia kata " rauf takut sebab air sungai kotor" pegi dah... Hingus pun meleleh aku yang lapkan..

.....Tadi story pasal gambar sekarang baru intro ....

Pada minggu lepas aku dan keluarga berkelah di Sungai Congkak.. Rasa dah dekat setahun setengah aku tak berjalan-jalan. Aku nak berjalan jauh sikit tapi duitnya yang tak jauh sangat.. so.. dengan baik hati dan rela hati walaupun duit tak seberapa aku pun belanja semua adik beradik berkelah kat sungai Congkak. aku belanja makanan tetapi perjalanan aku tak tanggung diorang tanggung sendiri.. seronok rasanya dapat melepaskan hajat hati nak berehat dan bersuka ria.... Gaji dah lah tak dapat lagi macam mana weiiii... hubby buat tak tahu ajer nih.... macam mana nih.. mulalah mengelabah......

No comments:

Post a Comment