Saturday, April 10, 2010

Batuk Lagi


Ya Allah, sihatkanlah tubuh badanku, sihatkanlah pendengaranku dan sihatkanlah penglihatanku...
Dah dua minggu batuk nih berlarutan... minggu lepas dah kena RM73 , minggu ni kene lagi RM75... tidur malam dah terganggu.. nak ambil MC rasanya tak mungkin.... aku sendiri yang tak nak.. sebab banyak lagi hal lain yang perlu aku settlekan...
Doktor dah tukar ubat dan bagi aku ubat alahan yang boleh menyebabkan mengantuk yang melampau.. tu yang paling malas.... bila makan 1/2 jam kemudian aku dah mula pening dan badan terhuyung-hayang... DISEBABKAN AKU MAKAN UBAT TU AKU LAMBAT BANGUN DAN LAMBAT KE SEKOLAH HARI NI... HARI NIH ADA LADAP KAT SEKOLAH AKU SAMPAI SEKOLAH PUKUL 8.15 LEWAT 15 MINIT.. GURU BESAR DAH SOUND.. KALAU MULA PUKUL 8.00 KENALAH DATANG PUKUL 8.00, SEMUA INI MELAMBANGKAN INTEGRITI... nasib baiklah ada ramai guru lain yang datang lewat sama-sama dengan aku tak delah aku nak rasa macam nih.....


tengoklah kat atas tu gambar ubat.... mengerikan pandangan mata aku..... TOLONGGGGGGGGGGGGGG...............................................

No comments:

Post a Comment