Thursday, May 3, 2012

Membeli dan membelah

Assalamualaikum...

Tension gak nih.... aku yang membeli dan aku juga yang terbelah..... habis duit aku... tak gi shopping kat JJ lagi nih...udah la wei..... jgn tunjuk menda kat akak lagi... pokai dah ni.....

Akak rasa hutang baju ajer dan ribu-riban dah.... akak dah taubat dan insaf sesangat..... rasa tak mo lagi tgk apa-apa pun....

Setakat nih apa yang akak pandang semua dah tak menarik perhatian akak... sebab dah kering sesangat... menyampah tul akak...

Mulai sekarang akak kena bayor segala hutang yang ada.....

Korang tau tak akak shopping kat mana? Mesti korang ingat akak shopping kat tempat yang best kan????

Haaa memang best pun... tak payah naik kete... tak yah jalan kaki.... tak yah cuti.... semua jalan sekali.... hmmm nak tau tak kat mana..... katttttttttttttttttt sekolah ajer... semua kengkawan yang jual.....

aku hentam semua.... sekali bila tgk dah luar kawalan baru aku slow... jalan dah jem kat depan... sempit tu... kang ada yang kena jual lak... haish tak mahu aku.... Sampaikan FM puan aku order... apadah jadi daaaaa.... donia ini memang kijam... ini tidak2 adil bagiku.... ( dah tak org nak salahkan,..... salahkan sesiapa yang patut) Takkan nak salahkan diri sendiri kan... tension nanti... naik darah tinggi aku....

Bye.. cau cincau.... AKAK GEBUZZZZZZZZZZZZZZZ

NORFAZILAH ISHAK

No comments:

Post a Comment