Monday, June 15, 2009

Minggu yang sukar

Assalamualaikum
Minggu ni merupakan minggu yang paling kelam kabut dan stress. Sebab yang pertama abah sakit, walaupun dia dah keluar wad tapi dia masih rasa tak sihat, muntah-muntah dan tak boleh makan. makan sikit muntah dan asyik ke klinik aje. Hari Ahad yang lepas kesian kat abg long yang terpaksa turun naik Port Dickson sebayak 4 kali untuk ubatkan abah. lepas tu dia kena balik Shah Alam sebab esok semua dah kerja. Saya sahaja yang masih ada seminggu cuti. Saya kena tunggu sebab nak ulang alik ke hospital dan klinik hanya saya yang boleh memandu kereta. Hari ini sahaja dah 4 kali juga saya jadi penunggu setia klinik. Doktor kata gastrik, ubat dah macam-macam yang doktor bagi tapi tak ada yang sesuai. Abah asyik sakit aje, perut dia sakit katanya. tak tentu arah macam orang yang nak bersalin. Petang tadi pergi klinik yang lain pulak, klinik Dr Ismail, abah ceritakan semua sejarah sakit dia dari dulu dan sehinggalah yang akhir sekali tengahari. Akhirnya dia makan ubat yang dr Ismail bagi dan nampak macam kurang sikit. Saya harap agar terus berkurangan.
Sebab yang kedua masalah yang berlaku di Akmil dan kakitangan Reliable Bazaar.. yang ni saya tak tahu nak cerita macam mana.. Kedua-dua masalah ni buat aku sakit kepala. Saya mimpi yang saya perlu buat kedua-dua serentak. Pergi mesyuarat dan sambil tu layan abah yang tak sihat. Saya mimpi saya bawa abah dan sambil tu sertai mesyuarat. Emm akhirnya saya pun pening kepala. Entah la...

1 comment:

  1. cikgu... banyak bersabar ye itu semua dugaan... Allah tak akan menduga hamba yang tak akan mampu menempuhinya......mesti ada hikmah

    ReplyDelete