Wednesday, July 28, 2010

Dusun...

Aku nih bayak koje len nak buat.. tetapi sebab aku suka sangat dengan suasana kebun kat kg akupun membazirkan masa aku yang berharga ini dengan mengupload gambar dusun kat kg..
korang kalau nak datang bolehhhhh sangat2 terutamanya musim buah nih.. tapikan korang kene panjat dan kutip buah sendiri sebab tak ada orang nak buat .. aku pun sama..

layan ajerlah gambar2 yang aku ambil nih.. tak cantik sangat sebab aku tak gheti....



ini gambar pokok durian.. sebenarnya aku nak ambil gambar buah durian.. entah macam mana tak nampak langsung buahnya....


Gambo nih pun aku ambil... korang tengoklah terbalik......



tuan punya dusun... hik hik... kat pangkal tu buah durian baru kutip.. nampak tak????? nampaklah yee



Nih adik-adik aku tengah mengutip dan mematahkan pokok rambutan... iskh ish...




No comments:

Post a Comment