Sunday, October 17, 2010

Ahad 17 Okt 2010

Assalamualaikum,
Hari ni seperti biasa, aku n hubby menjalankan operasi kemas rumah.. alhamdulillah syukur, aku memperolahi suami yang amat rajin membantu aku.. klu tak..............bleh pengsan gue... mengemas sorang2.. I luv you very much darling... hehehehe.. kembang hidung dia jab kalau tahu aku puji nih.... Syyyyyyy jangan habaq kat dia tau.. dia bukan pernah baca pun blog bini dia...
yang nih gambar aku masak ari nih.. sempoi ajer... org rajin macam tu la kan..... itu pun nasib aku masak.. klu aku buat peel melangok depan TV lagi susah, takpun depan laptop... he he...



gambar kat atas nih tempat aku menyimpan segala peralatan.. dan merangkap bilik tidur bujang.. hubby aku yang susun.. aku pengarah ajer.....


Ruang tamu yang telah di kemas oleh hubby aku juga....

Mesti korang tertanya-tanya apa kerja aku kan? kan? kan?.. sebab semua aku kata hubby aku buat....
Kerja aku pulak....
memasak
mencuci baju
sidai baju
lipat baju
dan
cuci bilik air...
Walaupun begitu aku tak naklah upload gambar apa yang aku buat.. sebab tak best........... jumpa lagi.. daaaaaaaaa.... wassalam.





No comments:

Post a Comment