Wednesday, October 20, 2010

Malasnyer..

Assalamualaikum....
Entah apa yang merasuk badan aku semalam dan hari nih.. tahap kemalasan dah meningkat menjadi level yang tertinggi.. Sumanya malas... kerja aku kalau ada masa ialah tido, and tido lagi n tido lagi.. badan rasa lemah ajer.. Aku buatlah ckit2 mana yang patut...
Untuk hari nih pulak aku rasa bersalah pada mak dan abah aku ...
kenapa aku rasa bersalah? kenapa? kenapa?
hmmmmmm....... nak cakap tak ekkkk???? malu le.....
Tak pelah buat muhasabah diri sendiri dan semua orang..
Setelah seharian aku kat PPD tadi.. hari ni kan last day.. Aku pun balik rumah.. mak n abah ada kat sini sbb kak tam konvo di PICC Putrajaya..
Aku pun makan dan lepas tu aku tido... selama 2 jam...
dan mak aku yang tak kuat berjalan dengan abah aku yang tak sihat menjaga anak aku yang amat baik perangainya iaitu Abdul Rauf AKA yotyot dan Nurin nazihah yang amatlah sopan...

Thanks mak.. mekacih abah... luv you very much.. maaf banyak2 ye... ni pun angah rasa amat mengantuk.. dan nak sambung tidoq.... tapi rauf dah tido.... dont worry dia tido besanya smpi pagi....
wassalam jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment