Sunday, October 17, 2010

Latihan Bahasa Melayu Tahun 4


Assalamualaikum..
Entah kenapa sejak dua tiga hari ni.. aku rajin nak update blog yang dah lama sunyi sepi... Esok, selama tiga hari ( 18 hingga 20 Okt 2010) aku perlu pergi kursus Kurikulum Standart Bahasa Melayu ( KSSR) untuk tahun 1 dan akan dilaksanakan pada 2011. Aku bukannya apa.. risau takut tahun depan aku kena turun pagi... arghhh ni yang malas sebenarnya.. aku rasa selesa mengajar petang,... tahun satu kat sekolah aku sesi pagi. pasrahlah cikgu ila... Saya yang menurut perintah.. Tapikan.. aku rasa aku boleh merayu lagi kot kat PK1 En IW ( Ibrahim Walid ). Walaupun dia dah warning mengatakan anggaplah rayuan cikgu di angin lalu kalau sangkut.. alhamdulillah, kalau berlalu pergi ... hmm pasrahlah. Ni yang tak best..








No comments:

Post a Comment