Wednesday, August 26, 2009

ABDUL RAUF BIN MUHAMMAD RIZAL


Inilah satu-satunya permata hati saya pada masa sekarang.. saya nak sangat anak lagi... tapi disebabkan saya sedang mengikuti KPLI emmm terpaksalah menangguhkan perancangan ini... Rauf lahir pada tahun 2006, 25 oktober. Banyak juga cabaran semasa melahirkan dan nak membesarkan Abdul Rauf ni. rauf lahir dengan masalah retak di panggal kepala dan ada sedikit pendarahan pada retak itu. Pada mulanya saya tidak tahu Rauf ada masalah ini kerana selepas operation saya masuk wad dan keletihan setelah dua hari sakit nak bersalin. Entahlah banyak gak nak ceritanya... saya pun rasa macam tak tahu nak cerita. Biarlah, sekarang ni Rauf macam gambar di ataslah dah semakin sihat dan pandai. saya berdoa supaya rauf tidak menghadapi masalah besar yang lain....

No comments:

Post a Comment