Thursday, August 27, 2009

Salam Ramadhan

Assalamualaikum
Kepada semua rakan-rakan yang ada mengikuti blog ini sekalung ucapan terima kasih pada semua. Kepada kak eta yang banyak mengajar saya yang agak lembab IT untuk membuat blog. Dikesempatan ini saya mengucapakan Salam Ramadhan pada semua rakan-rakan baik di IPGM KBM, pensyarah pembimbing En Masywawi Mohd Nor atau pun En Bai, Mentor Puan Fatimah Mohd Dahlan, rakan-rakan baik semasa di Universiti Malaya dan rakan-rakan sekerja di reliable bazaar sdn bhd. Saya berdoa agar ramadhan ini memberi seribu keberkatan kepada semua. Minggu ini merupakan cuti sekolah. Saya mengambil kesempatan ini untuk bercuti dengan bersungguh-sungguh, maksudnya berehat sahaja tanpa mempedulikan masalah-masalah kerja ataupun kerja-kerja yang tertangguh. Entahlah.... saya mesti kuatkan semangat untuk selesaikan kerja-kerja tertangguh antaranya menanda buku kerja murid, soalan exam kelas 5 intan, kebun yang tidak terjaga, kemas rumah... emmm banyaknya kerja. Tambahan sekarang puasa rasa macam tak larat aje, asyik nak tidur.

No comments:

Post a Comment