Tuesday, September 29, 2009

Gambar Hari Raya Tahun 2009


Ni Rauf tengah posing macho..


Rumah keluarga mentua

Adik- beradik aku...

Aku, suami dan anak tersayang

Assalamualaikum,
Tahun ni beraya kat Kg Ulu Rokan, Gemencheh, Tampin, Negeri Sembilan. Dokek yo... dari KL, Tahun Lepas den beghayo kek ghumah mentuo.. Mentuo pun dokek yo kat N9, Ala... apo namo tompek tu... JOHOL.. Tahun ni macam-macam benda aku buat dari menjahit baju sampailah menjahit langsir, mengemas rumah, semua mentua punya rumah bukan rumah aku pun..tunjuk ghajin, menantu kesayanganlah katakan... Rumah aku kat gemencheh ramai orang perempuan.. tak lah susah sangat nak bokojo.. kek ghumah mentuo den.. menangis den... sobab eee, mentua tak ramai anak perempuan, sorang yo.. tu pun beghayo kek ghumah mentuo eee. di Penang. Lepas tu barulah ke JOHOL...memang kalau nak diikutkan den ni bukan lah ghajin sangat... tapi sobab kasih sayang pada mentuo tu banyak maka aku pun berkorban menolong dengan harapan dia tak menghalang aku balik beghayo kek ghumah aku... Kalau nak ceghito panjang lagi ni.. tapi layanlah gambar2 ghayo tahun 2009.

No comments:

Post a Comment