Monday, December 21, 2009

Result KPLI

Hari sabtu yang lepas aku menerima msg daripada Zura. Disebabkan msg yang tdk boleh dibaca akibat dari skrin hp kokak aku yg pecah aku pun call semula dan rentetan dari itu akupun tahu tentang result exam yang dah keluar... macam tak percaya ajer... Aku rasa ketakutan kerana aku tahu tahap jawaban yang tak sebaik mana.. Aku pun call Roznilah dan minta dia semak result tersebut.. Berdebar-debar menerima panggilan dari Roz.. Alhamdulillah lulus dengan cemerlang... hmmm... perkataan cemerlang tu macam tak kena dengan aku.. aku minta roz semak sekali lagi... Aku agaklah... result aku ni pemeriksa bagi markah kesian kot... sbb emmm malas nak ulaslah... namun begitu aku enjoy dan bersyukur...dan nampaknya semua rakan sekelas lulus dengan cemerlang.. tahniah semua.. Walaupun mungkin aku lebih sikit ajer pointer yang menyebabkan dpt perkataan cemerlang. Misalnya.. mungkin aku dapat 3.5.. kalau 3.49 hmm dapat perkataan lainlahkan... TAHNIAH PADA RAKAN2 KELAS 1C IPGM KBM yang lulus dan mendapat diploma pendidikan... ALHAMDULILLAH..

No comments:

Post a Comment