Tuesday, January 4, 2011



4 Januari 2011
Assaalamualaikumwbrkt..


Hari ni firts day rauf kat tadika.. setelah puas berjalan-jalan dan memilih tadika.. Akhirnya tadika ini yang aku pilih.. Kenapa tadika ini menjadi pilihanku????? Tadika ni bukan tradika yang mahal hanya tadika islam biasa.. dan bayaran pun bukanlah luar biasa... tetapi I like.. alasannya:-


1. Bangunan yang di bina bukan dua tingkat tetapi hanya setingkat sahaja... Penilaian ini berdasarkan kemampuan dan kelemahan rauf.. yang masih menjalani terapi di Putrajaya.
2. Sekolah ini dekat dengan SKBK2
3. Bayarannya mengikut kemampuan aku.
4. Transit disediakan.







Yang ni pulak lauk segera yang aku masak petang nih.. setelah menjelajah banyak blog masak memasak.. aku jumpa juga resepi yang sesuai dengan selera aku.. daging masak merah.. sodap tau...

Babai...

No comments:

Post a Comment