Friday, January 28, 2011

Cerita,...cerita....dan cerita....

Assalamualaikum..

Haaa kite dah kate dah.. bebudak nih tak dengor kate... disebabkan kite baik diorang buat memain ngan aku... ni apa citer cikgu paling digeruni pun depa buat main... haa.... confirm bebudak nih.. nak buat memain.. dan letakkan salah kat cikgu....

Memula aku ingat aku yang salah dan kurang prihatin.. so.. aku anggap memang salah akulah... mungkin arahan kurang jelas dan budak tak faham.. selepas dua tiga org cikgu kene benda yang sama.. confirm NOT MY FAULT... OK.....

Aku bersorak riang apabila loceng akhir berbunyi.. sekurang-kurangnya aku boleh rest seminggu.. Asyik pikir pasal budak ni ajer... bior le,... aku berehat.. melawat keluarga kat kg yang telah lama aku tak pedulikan.. Lama benar tak jumpa mentua aku.. apa khabar agaknya.. dah lama tak berbual melalui telefon.. Maaf ye menantu mu ini tak mahu menambah dosa sendiri.. biarlah ada sedikit jarak... Saya tak halang anak mak dan abah balik kg membantu keluarga.. Itu tanggungjawab dia...

Esok nak pegi Rompin... Baru dua tiga hari yang lepas my hubby bagi tahu ada kenduri kat rumah mak lang Pedas.. Maaf le bebanyak ... dah janji dengan org sana lama dah.. dah book challet pun... orang sana dah bayarkan... Nape lambat sangat inform.... Haaa inform dengan anak kesayangan sendiri hmmmm macam nilah jadinya. Apa dia kesah... Cik Rizak tak kesah pun.. Aku kesah.. hmmm kesah juga...




No comments:

Post a Comment