Wednesday, January 19, 2011

Tension ke?????

Assalamualaikum..

Tension ke??? erkkkk... entahlah.. keje banyak dan melambak dan banyak yang tak settle lagi.. tapi bergeraklah.. Hmmm koranng nak tahu tak aku nih dapat job baru dari GB iaitu hias softboard bilik semua PK termasuk GB lah... Entahlah aku pun tak tahu kenapa aku dapat job yang agak merapu nih... so, dah dua tiga harilah aku stayback kat sekolah.. first day sampai kul 7 kat bilik kak Jamaliah... Tujuh pagi ke tujuh malam tu... haaa mahu dapat labu besar aku tahun nih... hahaha Kenapa labu besar????.. korang nak tahu last year sesiapa yang org kata GB berkenan kat matanya dapat replika labu... hihihihihi boleh tak aku berangan??????...

Aku nih bukanlah kreatif sangat pun boleh buat sikit2 ajer... keras tangan setakat gitu-gitu... bukan kraftangan yang boleh jual.. setakat tengok org buat dan aku tiru bolehlah.... malas nak pikir banyak aku buat ajerlah... kalau GB tak berkenan dengan hasil keras tangan itu tuh dia bukak baliklah.. Cikgu Fazilah tak kesah... hahahahhahaha.. for sure next year dia tak soh aku dah... Cikgu-cikgu lain pulak sibuak menguar uarkan keterorran( betul tak aku eja?) aku dalam bab kreatif nih... haa.... ni yang aku malas nih..

Hahaaaaa yang paling lawaknya kak Rosmawati siap buat lawatan kat meja aku.. mak aiiii bersepah-sepah betul... tak da tempat nak letak barang.. Pegi kemas tempat org tempat aku macam tong sampah... tak pe.. tak pe... tak lama lagi tempat aku.. macam ... macam.. macam, apa eksss.. syyyyyy tengok ajerlah nanti...

AKAK ETA JANGAN LAH PUTUS ASA NAK LETAK KOMEN.. LETAKLAH.. DEMI SAHABATMU INI....

2 comments:

  1. comment without word verification tu boleh diubahlah yang....

    pasal menghias tu buatlah yang terbest... saya sibuk ngan tahun 6.. takde masa nak menghias2... biarlah kelas saya seadanya...

    ReplyDelete
  2. gi kat setting , comment..

    and click no utk show verification for comment...

    ReplyDelete