Saturday, January 22, 2011

Maju ke Hadapan..

Assalamualaikum...

hahahahahahaha kenapa maju ke hadapan.. sebab keje menghias bilik pentadbir hampir selesai.. nak buat bilik Puan Hajjah Rubaniah sikit ajer lagi.. sikit ajer lagi... I ulang yer.. sikit ajer lagi... Horeyyyyy.... bilik Puan Hajjah Rubaniah aku taklah perlu susah2 dia akan decorate sendiri.. sebab dia sangat pandai menghias.. sebenarnya bilik dia dah siap dah pun suma serba baru... tapi sebab GB nak selaraskan. Maka perlulah ditukar dengan yang baru.... So, tumpuan aku pada kelas sahaja sekarang.... huhuhu hahahahah hihihihihi..

Aku dapat job baru yang aku kurang berkenan iaitu menjadi naib pengerusi BKG.. tapikan,.. member aku kata kalau dah jadi BKG tidak akan dilantik menjadi AJK PIBG.... daripada jadi member team PIBG baik aku siap2 terima BKG... biasalah tu cikgu baru depa sohlah jadi AJK PIBG... hentam ajerlah labu.. Padan muka aku... Kak Yus kata aku asyik melobi diri aku.... hmmmm aku tolong sini.. tolong sana.... TOLONG INGATKAN AKU JIKAKU TERLUPA..... sebab apa aku kata aku kurang berkenan .. sebabnya aku baru offer diri untuk job Bola jaring... OFFER DIRI SENDIRI YE.. SEBAB AKU SUKA YANG NIH....yang mana nama aku tak adapun dalam senarai bola jaring... BKG yang nih aku tak suke nak sibukkan diri... tapi dah dengar ura-ura si Tini mencadangkan nama aku kat GB untuk Job PIBG.. Pandai2 ajer TIni tu nak lepaskan diri aku plak yang jadi mangsanya... kira nasib baik gak aku jadi BKG nih... Cikgu baru beb mana bleh lepaskan diri dengan mudah.. Lenlah cikgu senior.....

Hmmm, lalalalaalalalalalalala... kilija aku dah semakin sikit... semoga semua urusan selesai de3ngan jayanya...


1 comment:

  1. amboi3... mengeluh yeee.... rilex rrr... eko xde nye duk dlm PIBG tuuu.... dun worry laaaa....

    ReplyDelete